דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים כיצד לשווק עסק קטן באינטרנט בעלויות נמוכות 

מאת    [ 10/04/2008 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2754 פעמים ]

לפניכם 5 טיפים שבעזרתם תוכלו לשווק את העסק שלכם באינטרנט במינימום עלויות ובמקסימום תוצאות.

בלוג- זה נושא בפני עצמו. בעידן האינטרנט עסקים שמצליחים הם אלה שמשתפים אחרים בידע שלהם. אתם יכולים לפתח בבלוג ברשת חברתית עסקית כמו קפה דה מרקר או באתרים כמו תפוז או נענע. תוכלו גם לפתוח בלוג עצמאי עם מערכת בלוגית חינמית וורדפרס עם כתובת ייחודית ואחסון במחיר סמלי של 50 דולר לשנה.

מאמרים מקצועיים- אתרים כמו www.reader.co.il או www.articless.co.il נותנים לכם לפרסם מאמרים מקצועיים בחינם. חפשו גם אתרים בתחום העיסוק שלכם אולי גם הם מציעים אפשרות דומה. גם כאן אתם מרוויחים חשיפה איכותית בחינם. בנוסף, אם יש לכם אתר הלינק שתשאירו בסוף המאמר יקדם אותו בגוגל.

תנו להם בספאם- מה שלא נאמר בגנות הספאם, זוהי עדיין אחת הדרכים המקובלות, לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים בעלויות נמוכות. לראייה 80% מתעבורת המיילים בעולם היא דואר זבל. המסקנה המתבקשת היא שהפרסום בספאם עובד. לדוגמא, תוכנת ה- RAINMAKER מבית רומקאל מאפשרת, בלחיצת כפתור, שליטה על המסר השיווקי והפצתו בידי המפרסם. את שליחת המיילים ניתן לבצע מכל מחשב ביתי פשוט לקהל יעד עצום של עד כ-10,000 לקוחות פוטנציאליים ביום. בנוסף, באפשרות התוכנה לדלות קהלי יעד מובחנים באמצעות חיפוש וסריקה של כתובות מייל בפורומים ואתרי אינטרנט. רכישה חד פעמית של התוכנה מייתרת את התשלום לספמארים מקצועיים. עלות התוכנה: 1,350 דולר.

ניוזטלר- אמצעי ותיק אך אפקטיבי, לכל בעל עסק יש עשרות אם לא מאות כרטיסי ביקור . אל תתנו להם להעלות אבק. הכינו רשימה מסודרת של כתובות המייל והשמות. והתחילו לתקשר איתם. אין צורך לשלוח ניוזטלר עמוס בתוכן. הציעו לחברי הרשימה מבצעים או טיפים מועילים. בגלל השכלול של תוכנות האנטי ספאם אם יש לכם מאות ואלפי כתובות מייל עדיף להשתמש במערכת דיבור אלקטרוני ולא בout-look. קיימות בשוק מספר חברות המספקות שירות הפצת ניוזלטר לדוגמא: responder.co.il או publicators.com. העלות נעה בין 35 עד 75 דולר לחודש, תלוי בגודל רשימת התפוצה.

תשלום לפי הקלקה (Pay Per Click) - מדובר בפרסום מודעות טקסט במנועי חיפוש ואתרי תוכן. היתרון הוא שהמפרסם יכול לקבוע מראש את סכום הכסף שהוא מוכן לתת לכל הקלקה על המודעה שלו. בשוק קיימים מספר ספקים המאפשרים פרסום לפי הקלקה במנועי חיפוש ואתרי תוכן. ביניהם, מרלין, גוגל אדוורדס, צ'ארט, פירסום נטו.

לסיכום, האינטרנט מאפשר להגיע לקהלי יעד מובחנים באמצעות מתודולוגיות מוכחות ואפקטיביות, לא זאת שגם, אנשים מבלים מול מסכי המחשב יותר שעות בממוצע, מאשר מול הטלוויזיה. התחילו לשווק את העסק בתבונה דרך האינטרנט שמהווה מקור בלתי נדלה ללקוחות חדשים.
הכותב שותף במשרד ביט תקשורת המתמחה ביחסי ציבור לעסקים בינוניים וקטנים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב